Moshi moshi♥

                                                              Hej!!


 Jag heter Aisha och jag gillar att pyssla och spela piano och jag älskar allt med Mode mina största intressen<3 Måla och rita är det bästa jag vet. Jag är ett stort fan av Lady Gaga och Foki. Jag har en annan blogg med mina kompisar Raya och Fefe bloggen heter www.weearetheworld.blogg.se kika in där vet jag. Jag är en glad tjej på 11 vårar. Jag hade också en blogg som hette www.happystrawberry.blogg.se men jag glömde bort E-postadressen till den. Men här kommer jag att blogga i alla fall.

Det är jag i London sommaren 2010!!
Me             


                                                                 Hugs from Strawberry Aisha
                                                                              
                                                                 




                                                


Kommentarer
sillan

sööööööt bild:P

2010-09-17 @ 09:32:22
URL: http://cuteegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0